Plaśnięcie

 Z profesorem Zdzisławem Śloderbachem*, pracownikiem naukowym Politechniki Opolskiej na temat przyczyn „katastrofy smoleńskiej” rozmawia Grzegorz Bieniarz (…)

*Profesor PO doktor habilitowany inżynier, wykładowca na Politechnice Opolskiej posiadający na tej uczelni status profesora nadzwyczajnego. Specjalizuje się w takich dziedzinach jak: zastosowania matematyki w technice, mechanika ciała stałego, niezawodność i wytrzymałość, teoria sprężystości i plastyczności, naprężenia termiczne, technologia przeróbki plastycznej.

Link. Podesłał ^Kabotyna

Advertisements

7 Responses to “Plaśnięcie”


  1. 1 jw 18 Maj, 2011 o 8:49 am

    A jak pięknie podwiązał się do prof. Mirosława Dakowskiego, „światowej sławy specjalisty od praw pędu”:
    http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/polska/w-tu-154-wybuchla-bomba-prozniowa–leszek-szymowski-dla-newsweeka,75616,1
    Do RadioMaryjno-PiSowskiej-GazPolowej trójcy IgNoblistów brakuje w zasadzie tylko niejakiego inż. Krzysztofa Cierpisza:
    http://smolensk-2010.pl/2010-10-24-wrak-czy-wraki.html

  2. 2 b. 20 Maj, 2011 o 10:29 pm

    kolejny lamer nie znający się na budowie samolotów. Taa, jednolita bryła z blachy o grubości 7,5mm. Ciekawi mnie skąd wziął tą wartość :-) A i te wzmocnienia „popręgami” – genialne ;-)
    Do tego zastanawia mnie to powszechne przekonanie tych pokemonów, że skrzydła samolotu skonstruowane są do ścinania drzewek. Tak jest, krawędź natarcia skrzydła zbudowana jest z hartowanych ostrz siekier drwalskich! ;-)

  3. 3 DoktorNo 29 Czerwiec, 2011 o 5:04 pm

    Dziś taki dzień („biała księga” PiS) a tu nic…?

  4. 4 au 16 Lipiec, 2011 o 8:15 am

    no? nic o „obezwładnieniu na 15 metrach”?

  5. 5 mchlpl 16 Lipiec, 2011 o 6:04 pm

    Cały akapit, gdzie pan doktor wywodzi, iż z racji dużego pędu samolotu, do jego obrócenia wzdłuż osi równoległej do kierunku ruchu byłby potrzebny niesamowity „moment krętu” jest przesłanką do postawienia pana doktora przed komisją egzaminacyjną celem zaliczenia egzaminu z mechaniki.
    1. Kręt – to moment pędu – więc „moment krętu” to jakaś wartość momentu pędu przemnożona przez jakieś ramię… ale o co chodzi?
    2. Co ma pęd w ruchu liniowym, do obrotu wokół osi?

  6. 6 Artur Lukasiewicz 29 Lipiec, 2011 o 1:44 pm

    „Plasło” tak że do dzisiaj słychać…

  7. 7 jw 1 Sierpień, 2011 o 9:05 am

    Do panteonu wybitnych nałukofcuf doszlusował, a właściwie wysunął się na prowadzenie Przewodniczący Grupy Ekspertów Amerykańskich prof. Nowaczyk:
    http://wpolityce.pl/view/15763/Prof__Nowaczyk___Nie_ma_jeszcze_takiej_specjalnosci_jak_odtwarzanie_katastrofy_lotniczej_z_zafalszowanych_wykresow_.html
    Tu jego show:

    Tu opinia o nim znającego się dość dobrze na samolotach (PiSowskiego sympatyka) Rexturbo:
    http://rexturbo.salon24.pl/324828,glosne-15-m-inaczej-lamanie-stereotypu#comment_4754690
    A tu jego inne produkcje prof.:
    http://fotoszop.salon24.pl/328778,i-co-nam-zrobicie


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s




Chcesz dostawać powiadomienia o aktualizacjach na blogu? Wystarczy podać adres e-mail.

Dołącz do 105 obserwujących.


%d bloggers like this: