Flap

Teoria należy do Hanki i to ona jest jej właścicielką.

5 Responses to “Flap”


  1. 1 substrate 29 Maj, 2010 o 10:51 pm

    hahah, to jest killer :)

    +100 do lansu za dobór obrazka i opisu o właścicielce teorii, która jest właścicielką tejże teorii – widać, że masz obcykane wszystkie odcinki monty pythona :D

  2. 2 peer2 30 Maj, 2010 o 6:20 pm

    Ja też mam własną teorię na temat Tupolewa.

    Tupolew jest cienki z przodu, potem grubszy i znowu cieńszy z tyłu. To jest moja teoria i to ja jestem jej autorem.

  3. 4 Kiri 31 Maj, 2010 o 10:44 am

    Jak to w jednej księdze o przygodach Tytusa powiedział(chyba) A’tomek:
    ‚Londuje się w Londynie…’
    A w Smoleńsku samolot podchodził do lĄdowania.


Skomentuj

Chcesz dostawać powiadomienia o aktualizacjach na blogu? Wystarczy podać adres e-mail.

Dołącz do 101 obserwujących.


